fbpx

Audyt profilu Instagram – sprawdź swoje benchmarki, aby działać skuteczniej BEZPŁATNY ARKUSZ

Wkładasz bardzo dużo pracy w swój profil na Instagramie, ale wciąż nie widzisz rezultatów? Porównujesz się do koleżanek z branży, które zbudowały duże, zaangażowane społeczności i nie rozumiesz, dlaczego im wychodzi, a Tobie niekoniecznie? Czas, abyś ustaliła swoje benchmarki i porównała podjęte działania, ustaliła czynniki sukcesu i przeprowadziła prawdziwy audyt swojego profilu na Instagramie.

Audyt profilu Instagram na bazie wybranych benchmarków

Benchmark – to obserwacja najlepszych z Twojej branży (konkurencja). Na podstawie porównania, możesz ulepszyć swój profil. Znajdziesz punkty, wzorce, do których będziesz aspirować. Wyszczególnisz (być może) składniki sukcesu, które wpłynęły na sukces benchmarku na Instagramie. Jeśli robisz wszystko, co tylko możesz i nie przynosi to wymiernych rezultatów — zamiast narzekać, szukaj dalej, głębiej — analizuj.


UWAGA! Porównanie się do większych od Ciebie twórców nie ma na celu zdołowanie Cię (coś w stylu „patrz, jaki masz beznadziejny profil”). Takie porównanie tworzymy po to, aby uzmysłowić sobie ile czasu, jaką pracę musimy wykonać, aby rozwijać swój profil. Porównanie nie ma również na celu wypunktowanie czynności, które musimy wykonać tak jak konkurencja – sukces ma wiele dróg – Ty wybierz taką, która najlepiej opisuje Ciebie i Twoją markę.


Analiza profilu Instagram, którą Ci proponuję, ma inny cel – porównanie i wyciągnięcie wniosków, czy rzeczywiście jest tak źle, jak myślisz. Bo czasami bywa, że narzekasz, a wrzucasz 2 zdjęcia tygodniowo i od czasu do czasu relację na Instatsory – podczas gdy najlepsi twórcy robią to (często) niemal każdego dnia, wykorzystując przy tym wszystkie dostępne narzędzia Instagrama.

audyt-profilu-instagram

Analiza profilu Instagram – sprawdź się w wybranych obszarach

1. Wybierz dwa, trzy profile, które bezpośrednio tworzą w tej samej niszy co Ty. Ważne! Wybierz najlepsze konta. Te, które realnie odniosły sukces na Instagramie. Sukcesu nie mierz liczbą followersów, a zaangażowaniem, sprzedażą, świadomością o danym profilu.

2. Przeanalizuj wyszególnione kategorie wybranych profili. Porównaj je do siebie. Jakie masz wnioski? Co musisz poprawić? W czym jesteś lepsza?

3. Możesz zapytać o ocenę swojego profilu zaufanych Ci osób. Jakie jest ich wrażenie porównując Twój profil z benchmarkiem?

Aby przeprowadzić analizę profilu na Instagramie pobierz ten EXCEL.

UWAGA! Aby otrzymać pełne porównanie, przeanalizuj również statystyki profili.

najlepsze-newslettery

Zapisz się do NEWSLETTERA!

Nasza relacja będzie bardzo prosta: Ty wpisujesz e-miala, a ja dostarczam Ci ciekawych kąsków marketingowych, inspiracje, świeże spojrzenie i parę dobrych newsów. Będzie kreatywnie, rzeczowo, ale też i zaskakująco! Co miesiąc dorzucam Ci mały prezent dopasowany do Twoich #potrzeb.

Hashtag #dlaciebie od razu nabiera jeszcze lepszego znaczenia 😉 Widzimy się już niebawem!

Udostępnij

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O mnie

Pr w torebce
Cześć! Nazywam się Olga, jestem specjalistą ds. marketingu i influencerem własnego życia 🙂 Cieszę się, że jesteś na mojej stronie, na której piszę o mojej pracy, dzielę się wiedzą, technikami i narzędziami, które pomagają w codziennych zadania marketingowca, właścicieli biznesów oraz tych, którzy aktywnie działają w Social Mediach.

Kup e-book

Co znajdziesz w poradniku?

✅ 5 skutecznych strategii na zwiększenie zasięgu na Instagramie (organicznie)
✅ 5 przykładów wykorzystania wyżej wymienionych strategii na przykładzie różnych biznesów
✅ 16 wskazówek ogólnych, aby prężniej rozwijać swoje konto
✅ 5 odrębnych instrukcji do szybkiego, samodzielnego wdrożenia
✅ 18 stron praktycznej wiedzy

Opinie

Poprzedni
Następny

Instagram

Something is wrong.
Instagram token error.

Torebka kreatywnych i skutecznych narzędzi

Nasza relacja będzie bardzo prosta: Ty wpisujesz e-maila, a ja dostarczam Ci ciekawych kąsków marketingowych, inspiracje, świeże spojrzenie i parę dobrych newsów. Będzie kreatywnie, rzeczowo, ale też i zaskakująco! Co miesiąc dorzucam Ci mały prezent dopasowany do Twoich #potrzeb.

Hashtag #dlaciebie od razu nabiera jeszcze lepszego znaczenia 😉

Widzimy się już niebawem!

instagram-swipe-up