fbpx

Instagram swipe up. Jak zwiększyć konwersję z linków swipe up

Dziś opowiem Wam w jaki sposób zwiększyć konwersję z linków swipe up na Instagramie. Przy promocji danego linku warto zwrócić uwagę na parę szczegółów, które zachęcą odbiorcę do kliknięcia w link. I nie mówię tutaj tylko o estetycznej grafice zachęcającej.

Jak dodać link na Instastory, czyli tak zwany Instagram Swipe up

To bardzo proste. Dzisiaj każdy profil może dodać link na Instagramie. I jeśli nie czytałaś mojego ostatniego wpisu, jak dodać link na Instatstory bez 10k obserwujących na Instagramie, koniecznie go sprawdź. Znajdziesz tam pełną instrukcję wykonania Instagram Swipe up krok po kroku. Dzisiaj jednak napiszę Wam, o czym musicie pamiętać, żeby Instagram Swipe up naprawdę skusiło potencjalnego odbiorcę.

instagram-swipe-up

Instagram swipe up, czyli jak sprawdzić, aby użytkownik chciał kliknąć

  • Zasada nadrzędna: Twój followers musi wiedzieć, co zyska, jeśli kliknie w link. Dlatego, musisz powiedzieć, DLACZEGO WARTO TO ZROBIĆ. Wystarczy, że DO swojego Swipe up dorzucisz jakąś korzyść. Czasem wystarczy dobrze sformułowany tytuł.

  • Promocje linku Swipe up, która zapowiada premierę produktu lub nowym wpisem blogowym, warto poprzedzić wcześniejszym Instatstory z zapowiedzią. Możesz zapowiedzieć daną akcję dzień wcześniej, tak aby rozbudzić uwagę Twojego obserwatora i tym samym sprawić, że chętniej kliknie on w zapowiadaną publikację.

  • Twoja grafika z linkiem powinna być estetyczna, przejrzysta, prosta i pokazywać KORZYŚCI jakie Twój obserwator zyska, jeśli kliknie w link. Nie musisz pisać epopei na temat zawartości linku. Wystarczą 2-3 korzyści. Pamiętaj! Wartość dla odbiorcy jest najważniejsza.

  • Jeśli dodajesz link na Instatsory, również metodą IGTV, dla użytkowników, którzy nie mają 10k obserwujących na Instagramie, pamiętaj o dodaniu lokalizacji i hashtagów, które zwiększą zasięg Twojego Instagram Swipe up.

  • Swipe up na Instagramie, który przekierowuje do IGTV i dopiero potem na stronę docelową, musisz dokładnie i przejrzyście opisać, czego oczekujesz od odbiorcy. Niewiele osób (mimo wszystko) zna jeszcze tę metodę. Zdarzają się osoby, które jeszcze się w tym gubią.

  • Gdy w Swipe up poniżej 10 tys przekierujesz odbiorcę do IGTV, warto w tym miejscu nagrać dodatkową zachętę i wyjaśnić, dlaczego chcesz, aby kliknął jeszcze raz w link. Wstawianie pustego obrazka może być dla niektórych irytujące.

  • Wstawianie Swipe up w przypadku profili z mniej niż 10 tys obserwacji może być jedną z opcji. W story możesz podkreślić, że użytkownik może kliknąć link „Obejrzyj więcej” lub przejść do zakładki BIO. Wtedy to on zdecyduje, która opcja będzie dla niego lepsza.

najlepsze-newslettery

Zapisz się do NEWSLETTERA!

Nasza relacja będzie bardzo prosta: Ty wpisujesz e-miala, a ja dostarczam Ci ciekawych kąsków marketingowych, inspiracje, świeże spojrzenie i parę dobrych newsów. Będzie kreatywnie, rzeczowo, ale też i zaskakująco! Co miesiąc dorzucam Ci mały prezent dopasowany do Twoich #potrzeb.

Hashtag #dlaciebie od razu nabiera jeszcze lepszego znaczenia 😉 Widzimy się już niebawem!

Udostępnij

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O mnie

Pr w torebce
Cześć! Nazywam się Olga, jestem specjalistą ds. marketingu i influencerem własnego życia 🙂 Cieszę się, że jesteś na mojej stronie, na której piszę o mojej pracy, dzielę się wiedzą, technikami i narzędziami, które pomagają w codziennych zadania marketingowca, właścicieli biznesów oraz tych, którzy aktywnie działają w Social Mediach.

Kup e-book

Co znajdziesz w poradniku?

✅ 5 skutecznych strategii na zwiększenie zasięgu na Instagramie (organicznie)
✅ 5 przykładów wykorzystania wyżej wymienionych strategii na przykładzie różnych biznesów
✅ 16 wskazówek ogólnych, aby prężniej rozwijać swoje konto
✅ 5 odrębnych instrukcji do szybkiego, samodzielnego wdrożenia
✅ 18 stron praktycznej wiedzy

Opinie

Poprzedni
Następny

Instagram

Something is wrong.
Instagram token error.

Torebka kreatywnych i skutecznych narzędzi

Nasza relacja będzie bardzo prosta: Ty wpisujesz e-maila, a ja dostarczam Ci ciekawych kąsków marketingowych, inspiracje, świeże spojrzenie i parę dobrych newsów. Będzie kreatywnie, rzeczowo, ale też i zaskakująco! Co miesiąc dorzucam Ci mały prezent dopasowany do Twoich #potrzeb.

Hashtag #dlaciebie od razu nabiera jeszcze lepszego znaczenia 😉

Widzimy się już niebawem!

instagram-swipe-up