fbpx

Jak stworzyć własnego GIF-a na Instastory

Własne, estetyczne GIF-y na Instastory skutecznie upiększają naszą relację i powodują, że jest ona ciekawsza dla naszych odbiorców. Instagramerzy oszaleli na ich punkcie już jakiś czas temu. Z czasem wiele artystów i początkowych grafików zaczęło tworzyć własne grafiki i eksportować je jako GIF-y na Instastory. Dzisiaj opowiem Ci jak stworzyć własnego GIF-a na Instastory i wyróżnić się od innych!

Dlaczego warto samemu stworzyć własnego GIF-a na Instastory

Odpowiedź jest bardzo prosta. Nie chodzi nawet o budowanie zasięgu a o estetykę. Jeśli zweryfikujesz swoje konto w GIPHY, Twoje gify będą mogły być wyszukiwane i udostępniane przez użytkowników z całego świata. To od Ciebie zależy, jakiego stworzysz GIF-a na Instastory. Tutaj chodzi jedynie o Twoją kreatywność.

  1. Twoje Instastory stanie się atrakcyjne dla innych.
  2. Własne naklejki będą podkreślać Twoją markę lub personal branding.
  3. Użytkownicy Instagrama będą mogli dzielić się nimi.
  4. Weryfikując swój profil w GIPHY, będziesz mogła śledzić statystyki swojego GIF-a.
  5. Zwiększysz zasięg poprzez promowanie GIFów.

Napisałam podręcznik krok po kroku o tworzeniu GIF-ów na Instastory

Tak! I już teraz możesz go pobrać ZA DARMO!

Wystarczy, że klikniesz w banner na dole i pobierzesz ebook na swój komputer! Pamiętaj! Wcale nie musisz być grafikiem, aby stworzyć swój własny unikalny GIF na Instagram. Podręcznik zawiera również spis popularnych i kreatywnych list twórców, którzy stworzyli swoje własne unikatowe GIFY. Możesz z nich korzystać JUŻ TERAZ.

Sprawdź co jest w środku:

  1. Czego będziesz potrzebować, aby stworzyć GIF idealny? Programy i narzędzia.
    a. PicMonkey – Twój mobilny kombajn edycji zdjęć.
    b. Zaprzyjaźnij się z Photoshopem – wersja dla “bardziej w temacie”.
    c. GIPHY – łącznik pomiędzy grafiką a Instagramem.
    d. GIFMaker – dodajemy animacje.
  2. Skąd czerpać inspiracje i przykładowe grafiki?
  3. Jakie wymogi muszą spełniać nasze gify?
  4. Tworzenie prostych animacji w PicMonkey.
    a. Rejestracja w PicMonkey.
    b. Jak zmienić kolory w gotowym szablonie?
    c. c) Jak przygotować kreacje w picmonkey, aby stworzyć GIF-a?
    d. d) Jak zrobić GIF-a z wcześniej przygotowanych grafik w PicMonkey?
    e. Jakie możliwości daje nam program.
  5. Trzy sposoby na użycie gifów na Instatsory.
    a. Wgrywamy GIF-y do GIPHY.
    b. Wgrywamy GIF-y bez użycia GIPHY.
    c. Wgrywanie GIF-a bez dodatkowych programów.
  6. Tworzenie Gif-a w Photoshopie krok po kroku.
  7. Spis najlepszych GIF-ów na Instatsory.
  8. Zakończenie

Czy wiesz, że GIFY na Instagram, możesz za darmo kopiować również z Canvy?

Tak! GIFY na Instatsory stały się tak popularne, że Canva również udostępniła użytkownikom ładne, ruchome obrazki. Możesz z nich korzystać już teraz logując się na strony Canvy i wybierając opcję ELEMENTY!

najlepsze-newslettery

Zapisz się do NEWSLETTERA!

Nasza relacja będzie bardzo prosta: Ty wpisujesz e-miala, a ja dostarczam Ci ciekawych kąsków marketingowych, inspiracje, świeże spojrzenie i parę dobrych newsów. Będzie kreatywnie, rzeczowo, ale też i zaskakująco! Co miesiąc dorzucam Ci mały prezent dopasowany do Twoich #potrzeb.

Hashtag #dlaciebie od razu nabiera jeszcze lepszego znaczenia 😉 Widzimy się już niebawem!

Udostępnij

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O mnie

Pr w torebce
Cześć! Nazywam się Olga, jestem specjalistą ds. marketingu i influencerem własnego życia 🙂 Cieszę się, że jesteś na mojej stronie, na której piszę o mojej pracy, dzielę się wiedzą, technikami i narzędziami, które pomagają w codziennych zadania marketingowca, właścicieli biznesów oraz tych, którzy aktywnie działają w Social Mediach.

Kup e-book

Co znajdziesz w poradniku?

✅ 5 skutecznych strategii na zwiększenie zasięgu na Instagramie (organicznie)
✅ 5 przykładów wykorzystania wyżej wymienionych strategii na przykładzie różnych biznesów
✅ 16 wskazówek ogólnych, aby prężniej rozwijać swoje konto
✅ 5 odrębnych instrukcji do szybkiego, samodzielnego wdrożenia
✅ 18 stron praktycznej wiedzy

Opinie

Poprzedni
Następny

Instagram

Something is wrong.
Instagram token error.

Torebka kreatywnych i skutecznych narzędzi

Nasza relacja będzie bardzo prosta: Ty wpisujesz e-maila, a ja dostarczam Ci ciekawych kąsków marketingowych, inspiracje, świeże spojrzenie i parę dobrych newsów. Będzie kreatywnie, rzeczowo, ale też i zaskakująco! Co miesiąc dorzucam Ci mały prezent dopasowany do Twoich #potrzeb.

Hashtag #dlaciebie od razu nabiera jeszcze lepszego znaczenia 😉

Widzimy się już niebawem!

instagram-swipe-up