fbpx

Katalogi na Instagramie – jak prawidłowo z nich korzystać

Katalogi na Instagramie to nowa zakładka, która pozwala na szybkie segregowanie treści na naszym profilu. Intagram Guides zachowa Twoje treści w spójności tematycznej, cenowej, kolorystycznej i… jakiej tylko sobie wymyślisz. To, w jaki sposób wykorzystasz katalogi na Instagramie zależy od Twojej kreatywności. Ja podpowiem Ci jak wykorzystać kategorie, aby ułatwić obserwantom przeglądanie Twoich treści oraz zwiększyć sprzedaż produktów i usług.

Katalogi na Instagramie – jak z nich korzystać

Katalogi na Instagramie pozwalają nam segregować nasze polecane produkty, miejsca i posty w bardzo prosty i przejrzysty sposób. Opcja jest naprawdę bardzo fajna, ponieważ nie tylko kategoryzuje treści, ale tworzy również kolejny punkt styku z odbiorcami na naszym profilu, który w łatwy sposób może przekonać do przeglądania naszych postów. Załóżmy, że prowadzisz profil na temat nauki języka angielskiego. Katalogi na Instagramie (Instagram Guides) pozwolą posegregować Ci opublikowane treści w taki sposób, że stworzysz osobne lekcje ze słówkami, powtórzeniami, gramatyką… a to wszystko podane w prosty sposób i bez konieczności przeszukiwania profilu.

Katalogi na Instagramie działają podobnie jak na Pintereście. Na swojej tablicy tworzysz katalogi pełne PINÓW. W tym przypadku katalogi pełne inspiracji, postów, produktów i miejsc.

katalogi-na-instagramie

Katalogi na Instagramie – co możemy segregować i dlaczego warto to robić

Instagram Guides mogą okazać się bardzo przydatne niemal dla każdego rodzaju profilu. Z perspektywy biznesowej Instagram Guides sprawdzi się idealnie do segregacji produktów na kategorie (np. spodnie, sukienki, torebki), z punktu widzenia obiektu agroturystycznego do segregacji miejsc godnych do polecania w pobliżu umiejscowienia obiektu (np. zdjęcia i opis z pobliskich atrakcji: stoków narciarskich, muzeum itp.).

  • Posegreguj swoje produkty według kategorii: swetry, spodnie, biżuteria, ebooki na temat X, ebooki na temat.
  • Posegreguj swoje Portofino według tematyki. Dla przykładu fotograf w jednym katalogu umieści zdjęcia samych dzieci, w innym zaś zdjęcia kobiece.
  • Posegreguj posty tematycznie. Piszesz czasem na temat ekologii i chciałabyś ułatwić dostęp do postów innym? Zrób to!
  • Posegreguj miejsca warte polecania, w których byłaś. Super sprawa dla podróżników!

Instagram Guides – same zalety

Przejrzystość́
Lepszy dostęp do wartościowych treści
Większa i łatwiejsza sprzedaż̇
Kolejne miejsce styku z Twoją marką

Jak posegregować treści, polecane miejsca i produkty w Instagram Guides

  1. W podglądzie profilu na Instagramie klikamy plusik i wybieramy KATALOGI
  2. Następnie wybieramy kategorię PRODUKTY, MIEJSCA lub POSTY.
  3. Wyświetli nam się podgląd, z którego łatwo wybierzemy interesujące nas treści
  4. W przypadku postów, jak i produktów i miejsc opisujemy KATALOG, dodajemy opis, tytuł, podtytuł.
  5. Instagram Guides możemy udostępnić na naszym InstaStory.

katalogi-na-instagramie

najlepsze-newslettery

Zapisz się do NEWSLETTERA!

Nasza relacja będzie bardzo prosta: Ty wpisujesz e-miala, a ja dostarczam Ci ciekawych kąsków marketingowych, inspiracje, świeże spojrzenie i parę dobrych newsów. Będzie kreatywnie, rzeczowo, ale też i zaskakująco! Co miesiąc dorzucam Ci mały prezent dopasowany do Twoich #potrzeb.

Hashtag #dlaciebie od razu nabiera jeszcze lepszego znaczenia 😉 Widzimy się już niebawem!

Udostępnij

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O mnie

Pr w torebce
Cześć! Nazywam się Olga, jestem specjalistą ds. marketingu i influencerem własnego życia 🙂 Cieszę się, że jesteś na mojej stronie, na której piszę o mojej pracy, dzielę się wiedzą, technikami i narzędziami, które pomagają w codziennych zadania marketingowca, właścicieli biznesów oraz tych, którzy aktywnie działają w Social Mediach.

Kup e-book

Co znajdziesz w poradniku?

✅ 5 skutecznych strategii na zwiększenie zasięgu na Instagramie (organicznie)
✅ 5 przykładów wykorzystania wyżej wymienionych strategii na przykładzie różnych biznesów
✅ 16 wskazówek ogólnych, aby prężniej rozwijać swoje konto
✅ 5 odrębnych instrukcji do szybkiego, samodzielnego wdrożenia
✅ 18 stron praktycznej wiedzy

Opinie

Poprzedni
Następny

Instagram

Something is wrong.
Instagram token error.

Torebka kreatywnych i skutecznych narzędzi

Nasza relacja będzie bardzo prosta: Ty wpisujesz e-maila, a ja dostarczam Ci ciekawych kąsków marketingowych, inspiracje, świeże spojrzenie i parę dobrych newsów. Będzie kreatywnie, rzeczowo, ale też i zaskakująco! Co miesiąc dorzucam Ci mały prezent dopasowany do Twoich #potrzeb.

Hashtag #dlaciebie od razu nabiera jeszcze lepszego znaczenia 😉

Widzimy się już niebawem!

instagram-swipe-up