Jestem Content & Social Media Managerem, marketingowcem z wykształcenia. Ukończyłam również studia z zarządzania, ekonomii i finansów na Szkole Głównej Handlowej SGH w Warszawie i Uniwersytecie Jagiellońskim.
Byłam odpowiedzialna za marketing i sprzedaż marek działających m.in. w branży turystycznej, restauracyjnej, medycznej, budowlanej, coachingowej, odzieżowej, gabinetów terapii psychologicznych i wielu innych.
Wierzę w kreatywne i oryginalne kampanie sprzedażowe i liczby, które się za nimi kryją. Analizuję, wyciągam wnioski ze statystyk, wszystko po to, aby w przyszłości działać jeszcze efektywniej. Nie sprzedaje magicznych sposobów na osiągnięcie sukcesu w social mediach, wierzę jednak w dobre przygotowanie i komunikację skrojoną na miarę idealnego klienta.
Specjalizuję się w projektowaniu skutecznych strategii obejmujących content & social media marketing. Wspieram marki, które już istnieją, jak również wprowadzam na rynek nowe produkty i usługi.