Social Media...

Nieprzemyślane social media są zbyt drogie! Nieprzemyślane social media sprawiają, że tracisz klientów, których przekonałby przemyślana i trafna komunikacja marki.

Social Media

Sprawię, że wykorzystasz potencjał wszystkich kanałów komunikacji
i zyskasz ZAANGAŻOWANĄ społeczność.

Strategia komunikacji

Stworzę dla Ciebie skuteczny plan działań w mediach społecznościowych. Postawimy na spójność i autentyczność.

Koncepcje kreatywne

Otrzymasz ode mnie wsparcie
i konkretne pomysły, które skutecznie i z łatwością wdrożysz do swojego biznesu.

Copywriting

Piszę zgodnie z zasadami SEO. Pomogę Ci w tworzeniu unikatowych treści na Twojego bloga, znajdę najbardziej rotujące tematy – wszystko po to, abyś znalazła się
w wyszukiwarce Google.

Audyt

Twoje media społecznościowe nie sprzedają? Trudzisz się, próbujesz różnych rzeczy, ale nic nie pomaga? Potrzebujesz mojej pomocy. Sprawdzę komunikację Twojej marki i znajdę rozwiązanie
z problematycznej sytuacji.

Współpraca z influencerami

Dopasowuję i weryfikuję odpowiednich twórców internetowych.

Content marketing

Tworzę strategię content marketingowe dla firm i marek osobistych. Potrzebujesz wdrożyć content marketing w swojej firmie? Odezwij się.

obsluga-social-media

Zapisz się do NEWSLETTERA!

Nasza relacja będzie bardzo prosta: Ty wpisujesz e-miala, a ja dostarczam Ci ciekawych kąsków marketingowych, inspiracje, świeże spojrzenie i parę dobrych newsów. Będzie kreatywnie, rzeczowo, ale też i zaskakująco! Co miesiąc dorzucam Ci mały prezent dopasowany do Twoich #potrzeb.

Hashtag #dlaciebie od razu nabiera jeszcze lepszego znaczenia 😉 Widzimy się już niebawem!

Kanały, w których zaplanuję dla Twojej firmy strategię, zaprojektuję komunikację, wdrożę kampanie i stworzę treści:

Facebook

Utworzę i poprowadzę Twój Fanpage na Facebooku. Opracuję strategię komunikacji, stworzę treści, wdrożę skuteczne działania generujące zasięg organiczny i płatny.

Instagram

Opracuję strategię, przeprowadzę audyt obecnych działań, stworzę treści i dopasuje hasztagi. Wszystko po to, aby Twój profil rósł i sprzedawał.

Linkedin

Poprowadzę komunikację zarówno B2B, jak B2C. Zbudujemy skuteczny, profesjonalny profil, który będzie wzbudzać zaufanie profesjonalistów.

YouTube

Opracuję i wdrożę kreatywne strategię, dzięki którym kanał firmowy zyska zainteresowanych Twoimi treściami fanów.

TikTok

Opracuję strategię, kreatywne pomysły, a jeśli zajdzie potrzeba, nagram viralowe video.

O mnie

Jestem Content & Social Media Managerem, marketingowcem z wykształcenia. Ukończyłam również studia z zarządzania, ekonomii i finansów na Szkole Głównej Handlowej SGH w Warszawie i Uniwersytecie Jagiellońskim.

Byłam odpowiedzialna za marketing i sprzedaż marek działających m.in. w branży turystycznej, restauracyjnej, medycznej, budowlanej, coachingowej, odzieżowej, gabinetów terapii psychologicznych i wielu innych.

Wierzę w kreatywne i oryginalne kampanie sprzedażowe i liczby, które się za nimi kryją. Analizuję, wyciągam wnioski ze statystyk, wszystko po to, aby w przyszłości działać jeszcze efektywniej. Nie sprzedaje magicznych sposobów na osiągnięcie sukcesu w social mediach, wierzę jednak w dobre przygotowanie i komunikację skrojoną na miarę idealnego klienta.

Specjalizuję się w projektowaniu skutecznych strategii obejmujących content & social media marketing. Wspieram marki, które już istnieją, jak również wprowadzam na rynek nowe produkty i usługi.

PRwtorebce

Czytaj na blogu:

jak usunąć Instagrama

Gry na Instastory. Jak wykorzystać aplikację GIPHY w grach na Instagramie

Instagram jest pełen możliwości. Gry na Instastory to jeden z elementów generujących wysokie zaangażowanie w relacjach. Można je tworzyć jako statyczne obrazy, animowane rozgrywki a nawet angażujące i szybkie promocje, które przyciągną do nas klientów. Gry na Instastory mogą pomóc Ci w tworzeniu ciekawych historii. Dziś pokażę, jak wykorzystać zasoby Instagrama do tworzenia ciekawych gier na Instastory.

Czytaj więcej »
grupa-na-facebooku

Grupy na Facebooku – kompletny poradnik

Nie znam dziś osoby, która nie byłaby zapisana do chociażby jednej grupy na Facebooku. Powodów jest kilka: skupienie ludzi wokół jednego, konkretnego tematu, często wartość merytoryczna dla odbiorcy, realna i szybka pomoc w przypadku pytań i wątpliwości użytkownika i zdecydowanie wyższe zasięgi organiczne.

Czytaj więcej »